Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury). Pełnienie, w razie konieczności, dyżurów, poza godzinami pracy, podczas weekendów, świąt oraz sytuacji wystąpienia zdarzeń kryzysowych. Stres wynikający z odpowiedzialności w zakresie ryzyka narażenia na naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni. Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.
Zakres zadań
- Prowadzi nadzór nad wykonaniem dochodów i wydatków budżetowych w zakresie zadań merytorycznych Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego poprzez: opracowanie planów finansowych i harmonogramów na dany rok budżetowy w układzie tradycyjnym oraz zadaniowym, odrębnie w zakresie dysponenta głównego i dysponenta III stopnia; prowadzenie ewidencji wydatków realizowanych w zakresie zadań merytorycznych Wydziału, opisywanie w systemie elektronicznym dokumentów księgowych (rachunków, faktur) wg klasyfikacji budżetowej w układzie tradycyjnym (dział, rozdział, paragraf) oraz w układzie zadaniowym (funkcja, zadania, podzadanie, działanie); monitorowanie poziomu realizacji umów w oparciu o przekazywane z Wydziału Administracji i Logistyki zestawienie rozliczenia umów oraz sporządzanie wniosków o zaangażowanie środków finansowych w ramach umów zawieranych przez Wydział, wnioskowanie o dokonanie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Wojewody w zakresie dysponenta głównego oraz dysponenta III stopnia, weryfikowanie - we współpracy z kierownikami merytorycznych oddziałów - wniosków jednostek samorządu terytorialnego o uruchomienie dotacji celowych oraz sporządzanie dyspozycji przekazania dotacji celowych z przeznaczeniem na wynagrodzenia za realizację zadań obronnych oraz na organizację i przeprowadzenie kwalifikacji wojskowej i na organizację ćwiczeń i szkoleń obronnych; opracowywanie informacji w zakresie miesięcznych zapotrzebowań na środki budżetowe; opracowywanie miesięcznych prognoz wydatków w układzie dziennym; prowadzenie obsługi finansowej środków pozabudżetowych, tj. Funduszu Pomocy, będących w dyspozycji Wydziału w zakresie zgodności z planem wydatków; rozliczanie delegacji służbowych pracowników Wydziału; rozliczanie miesięczne wykorzystania samochodów służbowych będących w dyspozycji Wydziału; weryfikowanie faktur do rozliczeń zgodnie z wykazem numerów telefonów komórkowych oraz urządzeń mobilnego dostępu do Internetu, będących w dyspozycji Wydziału.
- Dokonuje oceny przebiegu wykonania dochodów i wydatków budżetowych w zakresie zadań merytorycznych Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego. Sporządza roczne analizy w zakresie wykonania dochodów i wydatków realizowanych w zakresie zadań merytorycznych Wydziału. Sporządza roczne sprawozdania z wykonania wartości mierników przyjętych w budżecie zadaniowym, w zakresie wykonania wydatków pochodzących z rezerw celowych, sporządzanie informacji o wykonaniu wydatków budżetowych na potrzeby kierowników oddziałów Wydziału. Weryfikuje - we współpracy z kierownikami właściwych merytorycznie oddziałów – roczne sprawozdania i rozliczenia z dotacji celowych złożonych przez jednostki samorządu terytorialnego.
- Prowadzi nadzór nad planowaniem dochodów i wydatków na kolejny rok budżetowy w zakresie zadań Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego. Konsultuje z kierownikami oddziałów propozycje celów i mierników do katalogu funkcji, zadań, podzadań i działań na kolejny rok budżetowy. We współpracy z kierownikami właściwych merytorycznie oddziałów sporządza plany finansowo-rzeczowe na kolejny rok budżetowy w zakresie zadań inwestycyjnych, uzgadnia programy inwestycji budowlanych, opracowuje materiały planistyczne na kolejny rok budżetowy zgodnie z założeniami do projektu budżetu państwa opracowanymi przez Radę Ministrów (w tym z uwzględnieniem wskaźników makroekonomicznych) oraz Planem Pozamilitarnych Przygotowań Obronnych. Sporządza projekty planów finansowych na kolejny rok budżetowy w zakresie dysponenta głównego i dysponenta III stopnia. Opracowuje materiały do rocznego planu zamówień publicznych oraz go aktualizuje.
- Współpracuje z Komendą Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej w zakresie przekazywania środków finansowych w ramach dotacji celowych na utrzymanie komend powiatowych PSP.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie realizacji zadań finansowo-księgowych i co najmniej 1,5 roku stażu pracy w administracji publicznej - potwierdzone kserokopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
- znajomość przepisów ustaw: o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących za źródeł zagranicznych
- znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
- aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” albo gotowość do poddania się postępowaniu sprawdzającemu, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych (mającemu na celu uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”)
- skuteczna komunikacja
- odporność na stres
- umiejętność organizacji pracy
- umiejętność pracy w zespole
- obsługa komputera, w tym znajomość pakietu MS OFFICE
- kultura osobista
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu budżetu zadaniowego
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Podinspektor ds. obsługi rady gminy oraz ds. pomocy materialnej dla uczniów i pracowników młodocianych
- Urząd Gminy Trzyciąż
- małopolskie / Trzyciąż
Podinspektor w wydziale budownictwa i zagospodarowania przestrzennego
- Starostwo Powiatowe w Wadowicach
- małopolskie / Wadowice
Najnowsze komentarze