Urząd Gminy Trzyciąż
Podinspektor ds. obsługi rady gminy oraz ds. pomocy materialnej dla uczniów i pracowników młodocianych
Miejsce pracy: Trzyciąż
Numer: StPr/25/0827
OBOWIĄZKI:
1. Prowadzenie całości spraw, w tym postępowanie w sprawach pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, w tym wydawanie stosownych decyzji. 2. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z dofinansowaniem kształcenia pracowników młodocianych, w tym do wydawanie stosownych decyzji.3. Obsługa Rady Gminy, a w szczególności:- protokołowanie posiedzeń Rady Gminy,- prowadzenie księgi protokołów Rady Gminy,- prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy i przepisów prawa miejscowego, - prowadzenie dokumentacji Komisji Rady Gminy,- terminowe przygotowywanie i przekazywanie materiałów tj. m.in. projektów uchwał, programu sesji dla radnych i sołtysów,- ogłaszanie uchwał w programie Legislator i przesyłanie ich do publikacji w Małopolskim Dzienniku Urzędowym,- obsługa audiowizualna posiedzeń Rady Gminy tj. nagrywanie sesji, obsługa programu do głosowania w trakcie sesji, czuwanie nad prawidłowym rejestrowaniem sesji.- przesyłanie Zarządzeń Wójta Gminy Trzyciąż przez legislator. 4. Promocja gminy tj. m.in.:- prowadzenie kwartalnika opisującego lokalne wydarzenia na terenie Gminy Trzyciąż, gadżety promocyjne itp.- tworzenie i dystrybucja materiałów promocyjnych tj. ulotek, plakatów, banerów, treści do mediów społecznościowych,- współpraca z mediami i partnerami kontakt z reorganizacjami reklamowymi, - promocja w Internecie- prowadzenie profili w mediach społecznościowych, obsługa reklam online, dbanie o wizerunek Gminy, Urzędu w sieci,- organizacja wydarzeń promocyjnych np. konferencje, spotkania, 5. Bieżące prowadzenie strony internetowej oraz facebooka, fanpage Gminy Trzyciąż.6. Gromadzenie wycinków prasowych związanych tematycznie z informacjami i wydarzeniami z Gminą Trzyciąż7. Współpraca z innymi Referatami w Urzędzie Gminy Trzyciąż.8. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie promocji realizowanych projektów oraz rozwoju Gminy,9. Prowadzenie rejestru pism wpływających do Rady Gminy Trzyciąż, bieżące ich monitorowanie, prowadzenie obsługi kancelaryjnej oraz czuwanie nad terminowym ich załatwieniem.10. Prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji wpływających do Rady Gminy Trzyciąż.11. Udział w seminariach, szkoleniach, konferencjach itp. celem zapewnienia sprawnej i właściwej obsługi interesantów.12. Odpisywanie na pisma przychodzące.13. Wykonywanie innych poleceń Wójta i Kierownika Referatu Spraw Obywatelskich i Sportu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie wyższe kierunek administracja publiczna, ekonomia, finase z min. 2 letnim doświadczeniem zawodowym w Jednotkach Samorządu Terytorialnego lub średnie z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym w Jednostkach Samorządu Terytoralnego Doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego. 2) Preferowane doświadczenie w pracy w samorządzie gminnym, w kontaktach z mediami. 3) Znajomość obsługi komputera i podstawowych programów, w tym programu legislator. 4) Umiejętność pracy w zespole. 5) Samodzielność myślenia i działania. 6) Umiejętność podejmowania decyzji. 7) Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w powierzone zadania. 8) Prawo jazdy kat. B 9) Doświadczenie w administracji rządowej lub samorządowej. 10) Bardzo dobra znajomość ustaw, a w szczególności:- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego.- Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym. - Ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,- Ustawa z 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe,INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA: osoba, która zostanie zatrudniona na w/w stanowisku pracy będzie miała powierzoną funkcję Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych w Urzędzie Gminy Trzyciąż po przeprowadzeniu odpowiednich postępowań i szkoleń przez właściwe instytucje tj. ABW.

Miejsce pracy:

Trzyciąż


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

wczorajdodano

Podinspektor w wydziale budownictwa i zagospodarowania przestrzennego

  • Starostwo Powiatowe w Wadowicach
  • małopolskie / Wadowice
WIĘCEJ
wczorajdodano

Starszy inspektor wojewódzki

  • Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
  • małopolskie / Kraków
WIĘCEJ