Odpowiedzialność za przygotowanie planu zdolności / personelu dla wielu zespołów w różnych lokalizacjach. Tworzenie harmonogramu BHP, procesy rotacji zmianowej, urlopów, sprawdzanie korespondencji i przekazywanie do Płac, generowanie i publikowanie raportów związanych z WFM.Analizowanie prognozy klientów oraz rozszerzanie, analizowanie trendów, wzorce przyjazdów i znanych czynniki lub zmiennych, analizowanie jak prognozy odpowiadają rzeczywistości. Analizowanie dostępnych miejsc do zatrudnienia i przekaż te dane do zespołu rekrutacji.Upewnianie się, że narzędzia, Timesquare, Schedule Manager, Teta są na bieżąco aktualizowane, zbieranie dane z baz danych i porządkowanie ich.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku Doradca ds. Obsługi klienta; bardzo dobra znajomość Microsoft Office, w szczególności Excel; bardzo dobre umiejętności planowania grafików; umiejętność pracy pod presja czasu, bardzo dobra znajomość narzędzi Timesquare, Schedule Manager, Teta.
Miejsce pracy:Kraków
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 8 935 PLN
Najnowsze komentarze