Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. kosztów funduszy inwestycyjnych
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/5277
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie TER raportów; Przygotowywanie i korygowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów we współpracy z zespołami produkcyjnymi NAV; Przygotowywanie faktur za opłaty dotycząc SS fees i za zarzadzanie; Przygotowywanie raportów i analiz wydatków ad – hoc zgodnie z potrzebami/prośbami klienta; Przygotowywanie budżetu dla funduszy, analiza kosztów I zobowiązań; Terminowe i precyzyjne odpowiadanie na zapytania dotyczące zadań znajdujących się w zakresie obowiązków; Pomoc członkom zespołu i/lub kierownictwu w zapytaniach związanymi z zakresem odpowiedzialności (np. dotyczących kosztów); Eskalowanie nierozwiązanych problemów do kierownictwa zgodnie z wymaganiami; Uzupełnianie i aktualizacja wymaganych plików , arkuszy kalkulacyjnych i plików kontrolnych (checklists).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: tworzenie raportów
Uprawnienia: dobra organizacja pracy pod presją czasu
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet programów office
Uprawnienia: aktywna obsługa klienta


Wymagania inne:

realizowanie płatności, 4 miesiące doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z fakturowaniem; certyfikat znajomości języka angielskiego nie jest wymagany, pracodawca zweryfikuje znajomość języka podczas rozmowy kwalifikującej; umiejętność pracy w środowisku międzynarodowym;

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

2024-09-16dodano

Księgowy

  • Powiatowy Urząd Pracy w Proszowicach
  • małopolskie / Kraków
WIĘCEJ
2024-09-12dodano

Specjalista / Specjalistka ds. księgowości

  • VRG S.A.
  • małopolskie / Kraków
WIĘCEJ