Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Starszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6989
OBOWIĄZKI:
Zadaniem pracowników na stanowisku A2 w dziale AMS jest współpraca z podmiotami zewnętrznymi – Menadżerami Inwestycyjnymi (Investment Managers) zarządzającymi funduszami klientów oraz wewnętrznymi zespołami w State Street w celu rozwiązania wszelkich problemów i zapytań związanych z obsługą klienta w zakresie przewidzianym dla AMS.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Dobry kontakt z klientem
Uprawnienia: analityczne myślenie
Uprawnienia: tworzenie raportów


Wymagania inne:

Prowadzenie szkoleń dla klientów, obsługa klienta zarządzającego funduszami. Pracodawca zweryfikuje znajomość języka angielskiego na wskazanym poziomie podczas rozmowy rekrutacyjnej. Wymagane doświadczenie na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta lub podobnym.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 833,5 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

2024-12-18dodano

Specjalista ds. obsługi klienta

  • Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie
  • małopolskie / Miechów
WIĘCEJ
2024-12-17dodano

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem angielskim

  • Conrad Electronic Sp. z o.o.
  • małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
WIĘCEJ