Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
- praca administracyjno – biurowa przy użyciu urządzeń, takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,
- praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi,
- horyzont czasowy planowania – powyżej 1 miesiąca do 1 kwartału,
- kontakty zewnętrzne – kilka razy dziennie z klientami zewnętrznymi (inwestorzy, przedstawiciele biur projektowych, interesanci, przedstawiciele lokalnych społeczności),
- kontakty zewnętrzne – kilka razy w tygodniu z zarządcami dróg innych kategorii, urzędami miast i gmin.
- kontakty zewnętrzne – kilka razy w miesiącu z przedstawicielami KW Policji w ramach prac Zespołu Oceny Projektów Organizacji Ruchu oraz kontroli w terenie,
- krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy,
- warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- obsługa monitora ekranowego
- kierowanie pojazdami osobowymi kat. B do celów służbowych
- praca biurowa przy komputerze pow. 4 godz. i okresowo w terenie (przeprowadzanie wizji lokalnej)
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie: https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Prowadzi analizy stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego i podejmuje działania planistyczne w zakresie brd. Sprawdza, weryfikuje, opiniuje, analizuje i konsultuje złożone do rozpatrzenia projekty stałej i tymczasowej organizacji ruchu. Rozpatruje poprawność projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami, w ramach programów rządowych, uzgadnia projekty w różnych stadiach dokumentacji. Pracownik realizuje zadania w ramach programów rządowych: PBDK, Program 100 Obwodnic, Program Bezpiecznej Infrastruktury Drogowej
- Dokonuje kontroli oraz analizy stanu organizacji ruchu i bezpieczeństwa ruchu drogowego na administrowanej sieci dróg (w tym autostrad w trybie koncesyjno-operatorskim). Bierze udział w odbiorach oznakowania dróg
- Prowadzi sprawy związane z przygotowaniem dokumentacji zadań inwestycyjnych dotyczących brd, realizowanych w ramach programów rządowych GDDKiA. Współpracuje w procesie planowania i realizuje zadania z zakresu programu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym także w ramach programów rządowych
- Uczestniczy w działaniach mających na celu zapobieganie powstawaniu zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, a także współpracuje przy wprowadzaniu ograniczeń w ruchu bądź zamknięcia dróg dla ruchu w wypadkach, gdy wymaga tego stan techniczny drogi lub mostu
- Realizuje procedury audytu i ocen bezpieczeństwa ruchu drogowego, analizuje stan organizacji ruchu
- Prowadzi i analizuje bazy danych o wypadkach drogowych
- Współpracuje w opracowywaniu kierunków polityki GDDKiA w zakresie zarządzania ruchem oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego w ramach programów rządowych. Podejmuje działania związane z wprowadzeniem nowych rozwiązań służących do zarządzania i sterowania ruchem
- Rozpatruje wnioski dotyczące organizacji ruchu i bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym koncesyjnych odcinków autostrad
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania ruchem lub zarządzania drogami lub budowy dróg lub projektowania dróg lub inne związane z ruchem drogowym i działaniem na rzecz bezpieczeństwa ruchu
- Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym
- Znajomość sieci drogowej i podziału administracyjnego obszaru działania Oddziału
- Znajomość zagadnień z inżynierii ruchu
- Praktyczna znajomość pakietu MS-Office
- Prawo jazdy kat. B
- Kompetencje: Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, Rzetelność, Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, Współpraca, Komunikacja,
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii
- Niepełnienie służby zawodowej, niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa, wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów; niepozostawanie współpracownikiem tych organów. Dotyczy kandydatów urodzonych przed 01.08.1972r
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie: kursy z zakresu inżynierii ruchu drogowego i zagadnień bezpieczeństwa ruchu, z zakresu audytu BRD
Najnowsze komentarze