Aktywny członek zespołu Global Process & Experience Leadership, odpowiedzialny za dostarczanie zintegrowanego projektu i planu wdrożenia zgodnie z potrzebami klientów. Codzienne zarządzanie i kierowanie wieloma właścicielami / zespołami ds. procesów i doświadczeń oraz monitorowanie wydajności, zaangażowania i dobrego samopoczucia.Nadzorowanie tworzenia i ciągłej iteracji map procesów specyficznych dla domeny w zintegrowaną, nadrzędną mapę działań. Posiadanie i rozwijanie backlogów, które są przejrzyste i widoczne dla wszystkich klientów i interesariuszy oraz reprezentatywne dla pracowników, linii frontu P&C i wymagań COE. Promowanie filozofii eksperymentalnej i MVP w sposobie tworzenia i rozwijania koncepcji projektowych. Uwzględnianie głosu i potrzeb klienta poprzez aktywne zaangażowanie pracowników, rynków i zespołów wdrożeniowych na wszystkich etapach cyklu życia projektu oraz aktywne wykorzystywanie rynkowej pętli informacji zwrotnej i spostrzeżeń w celu kształtowania bieżącej priorytetyzacji zaległości. Własny cykl życia procesu i projektowanie, w tym definiowanie wymagań, testowanie użytkowników i testowanie funkcjonalne. Zapewnienie kompleksowego pokrycia scenariuszy operacyjnych i zarządzania usługami oraz zapewnienie niezbędnego zatwierdzenia fazy w imieniu firmy. Współodpowiedzialność za automatyzację i cyfryzację mapy procesów wraz z partnerami IT, w tym wybór produktów, wdrażanie i ciągły rozwój cyfrowej mapy procesów. Odpowiedzialność za budżet i jego śledzenie, w tym zatwierdzanie inicjatyw i ulepszeń w zakresie procesów i doświadczeń. Odpowiedzialność za kształtowanie rocznej prognozy budżetowej na kolejny rok. Odpowiedzialność za rozwój i realizację planów wdrażania procesów i doświadczeń, zgodnie z zarządzaniem etapowym firmy.Wdrażanie prostej, standardowej, globalnej filozofii projektowania. Pełnienie roli pojedynczego globalnego punktu kontaktowego dla wszelkich zmian w procesie, doświadczeniu procesowym, technologii wspierającej i dokumentacji procesu. Ustalanie, monitorowanie i komunikowanie wyników procesów i doświadczeń z wykorzystaniem odpowiednich pulpitów nawigacyjnych. Współpraca z P&ED Reporting Service Line i zespołami P&C Analytics w celu wdrożenia standardowych możliwości raportowania SuccessFactors dla menedżerów i szerszej społeczności P&C. Prowadzenie i wdrażanie standardów danych oraz powiązanych ram jakości i kompletności danych w celu zwiększenia wglądu w dane P&C i związanego z tym zaufania do jakości danych. Rygorystyczny nadzór nad wydajnością procesu i wynikami poprzez ramy pomiaru definicji (tj. Net Promotor Score, CSAT, terminowość, dokładność, czas wprowadzenia na rynek, adopcja). Wspólna odpowiedzialność za bieżące monitorowanie i wyniki wskaźników wydajności BAU z odpowiednim kierownikiem ds. świadczenia usług.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: zarządzanie zasobami ludzkimi
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:wykształcenie wyższe ( w tym studia podyplomowe), minimum 8 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 3 lata na stanowisku menedżerskim, doświadczenie w obszarze procesów, doświadczenie w obszarze P&C Generalist / Specialist w ramach rynku / linii biznesowej, doświadczenie w kształtowaniu strategii i osiąganiu wyników, umiejętność prawdziwego postrzegania rzeczy z punktu widzenia klienta, umiejętność zrozumienia korzyści płynących z produktu dla klienta, doświadczenie w zakresie procesów HR, dostarczania i projektów technologicznych, umiejętności konsultingowe i doradcze - zdolność do absorbowania i wykorzystywania wielu źródeł informacji (EX, Tech, Delivery i rynek zewnętrzny) w celu określenia kierunku strategicznego, silne umiejętności ustalania priorytetów - zarządzanie wieloma źródłami popytu, równoważenie globalnego mandatu z koncentracją na rynku, doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu relacjami poza zakresem kontroli w wielu regionach geograficznych, doskonałe umiejętności współpracy, komunikacji i wywierania wpływu, w tym na kierownictwo działu HR, umiejętność zarządzania dostawcami/zdolności negocjacyjne, umiejętność rozwiązywania problemów - zdolność do tworzenia kreatywnych rozwiązań dla nieoczekiwanych wyzwań, zdolność do przedstawiania rozwiązań konkretnych problemów klienta, umiejętność radzenia sobie z niepowodzeniami, uczenia się i pójścia naprzód (eksperymentalne nastawienie), wiedza i świadomość architektury SAP HCM/SAP SuccessFactors i podstawowych procesów, doświadczenie w realizacji projektów Agile, zdolność zrozumienia działania złożonych organizacji macierzowych, pracodaqwca nie wymaga potwierdzenia znajomości języka certyfikatem
Miejsce pracy:Kraków
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 34 239 PLN
Najnowsze komentarze