Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Starszy ekspert ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/4996
OBOWIĄZKI:
Nadzorowanie operacyjnych aspektów pracy zespołu, identyfikacja najczęściej spotykanych problemów, kształtowanie spójnego podejścia do ich rozwiązywania jak i spełnienia uzgodnionych warunków świadczenia usług. Określanie poziomu ryzyka oraz efektywne reagowanie na eskalowane zapytania. Poprawna ocena kompleksowości zapytań klientów oraz pilnowanie poprawnej priorytetyzacji zadań w zespole. Identyfikacja specyficznych wymagań stawianych przez klientów, jak i wdrożenie potrzebnych zmian w celu poprawy serwisu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet programów office
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego ogółem, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy dot. analizy ryzyka, oraz co najmniej 14 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy z klientem (obsłudze klienta), zarządzanie personelem. Znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas rozmowy rekrutacyjnej.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 12 291,75 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

2024-09-18dodano

Client Service Delivery Administrator with German

  • Aon
  • małopolskie / Kraków
WIĘCEJ
2024-09-17dodano

Pracownik regionalnego działu wsparcia klienta

  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • małopolskie / Kraków
WIĘCEJ