Wsparcie działań w zakresie zarządzania ryzykiem i zgodnością dla komitetów wykonawczych i niewykonawczych; pomoc w przygotowywaniu porządku obrad, zapewnianie skutecznego przeglądu i konstruktywnego kwestionowania dokumentów dotyczących zarządzania oraz produkcja pakietów zarządzania. Zdolność do angażowania się w szereg złożonych informacji i problemów pojawiających się w różnych typach ryzyka oraz rozumienia i syntezy kluczowych problemów na poziomie grupy dla odbiorców wyższego szczebla. Wsparcie kadry kierowniczej wyższego szczebla w przygotowywaniu szczegółowych odpraw; zapewnienie wysokiej jakości produktów i ich terminowej dostawy. Proaktywne śledzenie i monitorowanie działań kierownictwa ze strony komitetów ds. zarządzania wyższego szczebla.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Zarządzanie czasem
Uprawnienia: Dobry kontakt z klientem
Uprawnienia: analityczne myślenie
Wymagania inne: Zaangażowanie z umiejętnością prioretyzowania zadań i znajdowania rozwiązań w sytuacjach pod presją ze strony klienta, doświadczenie zawodowe: Co najmniej 4 lat doświadczenia pracy w obszarze zarządzania biznesowego
Miejsce pracy:Kraków
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 19 000 PLN
Najnowsze komentarze