Działając jako Partner Biznesowy dla Firm Operacyjnych(np.Inkaso Gotówkowe/Przedprawne/Sprzedaż/Obsługa Klienta) w celu dostarczania terminowych i dokładnych danych oraz zapewnienia skutecznego zarządzania windykacją i sporami. ; Zarządzanie relacjami z klientami i zapewnienie wysokiego poziomu obsługi w każdym momencie; Działania związane z windykacją i sporami; Obsługa przychodzących i wychodzących połączeń z klientami; Identyfikowanie wstrzymanychzamówień i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich rozwiązania; Zarządzanie procesem przekroczenia limitu kredytowego zgodnie z polityką kredytową; Wykazywanie proaktywności w poprawie satysfakcji klientów i skracaniu czasu rozwiązywania sporów, ułatwianie identyfikacji i rozwiązywania wszelkich sporów klientów.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: holenderski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: analityczne myślenie
Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole
Uprawnienia: Uczenie się i stały rozwój
Wymagania inne:Znajomość programu Sales Force, Znajomość programu Tableau, Znajomość programu Highradius. Znajomość programu SAP, Znajomość programu SAP Concur, Znajomość programu JIRA, Znajomość programu Power BI, Znajomość programu Service Now,
Miejsce pracy:Kraków
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 6 500 PLN
Najnowsze komentarze