Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym
Miejsce pracy: Kraków
Obowiązki:
  • Obsługa zamówień sklepu internetowego
  • Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami
  • Przygotowywanie towarów do wysyłki
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność obsługi komputera i programów MS Office (Word, Excel)
  • Umiejętność efektywnej pracy w zespole
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na umowę o pracę – pełny etat w stabilnej firmie
  • Przyjazną atmosferę i możliwości rozwoju zawodowego
  • Szansę na podnoszenie kwalifikacji i zdobycie cennego doświadczenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

dzisiajdodano

Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta

  • MPiPS - PGP
  • małopolskie / Kraków
WIĘCEJ
dzisiajdodano

Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

  • Aon
  • małopolskie / Kraków
WIĘCEJ