Do obowiązków pracownika będzie należała bieżąca obsługa kadrowa pracowników biblioteki, w tym przede wszystkim: - prowadzenie akt osobowych pracowników; - przygotowywanie umów oraz innych dokumentów kadrowych związanych ze stosunkiem pracy; - sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych w programie Płatnik oraz korekt dokumentów ZUS;- sporządzanie korespondencji, sprawozdań, raportów i deklaracji do instytucji zewnętrznych (min.; ZUS, GUS, PFRON, komornik) oraz innych; - prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów, czasu pracy;- wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; - współpraca przy sporządzaniu planów finansowych oraz sprawozdań z ich realizacji;---Praca w godz. 8:00-16:00
Wymagania konieczne:Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Dobra organizacja pracy
Uprawnienia: terminowość, dokładność, staranność, komunikatywność
Uprawnienia: Obsługa Komputera MS Office
Wymagania inne:Znajomość obsługi programu Płatnik, znajomośc programów kadrowo-płacowych.Znajomość przepisów w zakresie kadr.
Miejsce pracy:Kraków
Rodzaj umowy:Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:od 5 800 PLN
Najnowsze komentarze