Małopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa, w siedzibie urzędu pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie urzędu oraz poza nim. Większość czynności na terenie urzędu jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów, uczestniczenie w spotkaniach. Stanowisko pracy w urzędzie zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Kuratorium zajmuje pomieszczenia w budynku przy ul. Jagiellońskiej 52 II i IV piętro bez windy i podjazdu.
Zakres zadań
- prowadzi sekretariat Delegatury, obsługuje pocztę elektroniczną w tym EZD , prowadzi rejestry i teki spraw Delegatury;
- udziela informacji, prowadzi terminarz spotkań dyrektora, umawia i obsługuje recepcyjnie spotkania z interesantami i goścmi;
- przekazuje zadekretowaną pocztę , komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom;
- przekazuje korespondencję do podpisu dyrektora, redaguje krótkie pisma oraz zbiera i przekazuje informacje;
- bierze udział w archiwizacji dokumentacji Delegatury
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w podobnym obszarze
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze