Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
Sekretarka w kancelarii prawnej
Miejsce pracy: Dąbrowa Tarnowska
Numer: StPr/24/0705
OBOWIĄZKI:
pomoc w zakresie przygotowywania i opracowywania pism, umów itp. dot. prowadzonych spraw, pomoc w sporządzaniu opinii prawnych, obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z kancelarii oraz koordynowanie jej obiegu w kancelarii, prowadzenie dokumentacji kancelarii zgodnie z przyjętymi standardami w tym zakresie umawianie i koordynowanie spotkań, w tym także prowadzenie kalendarza spotkań, przyjmowanie gości kancelarii oraz obsługa połączeń telefonicznych, dbanie o sprawny przepływ informacji, redagowanie i edytowanie pism przygotowywanych w kancelarii, archiwizowanie dokumentów, obsługa baz danych dostępnych w kancelarii zgodnie z przyznanymi uprawnieniami w tym zakresie, współpraca z klientami zewnętrznymi kancelarii, dostawcami towarów i usług oraz instytucjami publicznymi, tj. urzędami, sądami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: dobra organizacja pracy
Uprawnienia: obsługa programu Word


Wymagania inne:

Zaangażowanie. Praca w godz. 8.00-16.00. Zatrudnienie w ramach umowy o zorganizowanie stażu (Fundusz Pracy). Przed kontaktem osobistym wskazany kontakt telefoniczny celem umówienia spotkania.

Miejsce pracy:

Dąbrowa Tarnowska


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

wczorajdodano

Sekretarka

  • RESPOL Export - Import Sp. z o.o.
  • małopolskie / Kraków
WIĘCEJ
2024-09-11dodano

Sekretarz

  • Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
  • małopolskie / Kosmolów
WIĘCEJ