- praca w archiwum USC;- obsługa sekretariatu oraz prace w Biurze Obsługi Klienta;- pomoc w kompletowaniu i przygotowywaniu dokumentacji do archiwizacji kart osobowych mieszkańcó oraz wniosków o wydanie dowodu osobistego ( tzw. koperty dowodowe);-prace biurowe w archiwum;- przygotowywanie dokuemntacji do przekazania do archiwum zakładowego;- uzupełnianie spisów spraw zgodnie z jednoltym rzeczowym wykazem akt;-redagowanie pism urzedowych, zawiadomień o wszczęciu postępowania, wezwań, projektów decyzji;-przygotowywanie okolicznościowych pism i listów gratulacyjych;- archiwizowanie spraw dotyczących zwrotu podatku akcyzowegp;-wprowadzanie do ewidencji i rejestrów udzielonej pomocy publicznej;obsługa programów;
Wymagania inne:wykształcenie min. średnie, komunikatywność, zdolność logicznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, otwartość, samodzielność.
Najnowsze komentarze