Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Samodzielna księgowa
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/5903
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie pełnej księgowości, w tym ksiąg rachunkowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT) oraz rozliczeń z organami podatkowymi, przygotowywanie sprawozdań finansowych, raportów oraz analiz okresowych, weryfikacja i kontrola poprawności dokumentacji księgowej, ewidencja środków trwałych i rozliczanie kosztów operacyjnych, rozliczanie płatności, kontrola należności i zobowiązań, współpraca z audytorami, bankami oraz instytucjami finansowymi, udział w procesie budżetowania i prognozowania finansowego, monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i rachunkowych oraz wdrażanie ich w praktyce.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse, rachunkowość, ekonomia i pokrewne


Wymagania inne:

minimum 1 rok doświadczenia w samodzielnej obsłudze księgowości, w tym prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz sporządzanie sprawozdań finansowych, biegłość w obsłudze programów księgowych (Comarch Optima), znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych, umiejętność sporządzania deklaracji podatkowych i raportów finansowych, analityczne myślenie, dokładność, terminowość oraz doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne, certyfikat zawodowy księgowej lub uprawnienia do sporządzania sprawozdań finansowych (mile widziane), mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego,

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

2025-12-05dodano

Samodzielny księgowy

  • BIURO RACHUNKOWE "DEKRET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • małopolskie / Nowy Sącz
WIĘCEJ
2025-12-02dodano

Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa

  • Chandon Waller & Partners Sp. z o.o.
  • małopolskie / Kraków, Podgórze, Budynek Buma Square
WIĘCEJ