Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zakopanem
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent prawny
Miejsce pracy: Zakopane
Ogłoszenie o naborze Nr 147944

Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu oraz poza urzędem (wyjazdy na kontrole terenowe). Praca przy komputerze oraz przy urządzeniach elektronicznych. Praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne. Prowadzenie samochodu służbowego. Siedziba urzędu mieści się na parterze. Toalety są dostosowane dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • prowadzenie postępowań administracyjnych, wynikających z ustawy Prawo budowlane z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • przygotowywanie projektów decyzji, postanowień, zaświadczeń oraz pism
  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych, wynikających z ustawy Prawo budowlane z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • przyjmowanie stron postępowania
  • analiza zgromadzonych dokumentów i prowadzenie korespondencji urzędowej
  • inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • opracowanie pism, w celu udzielenia informacji publicznej na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • obsługa prawna inspektoratu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze
  • znajomość regulacji prawnych z zakresu Ustawy Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego i Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • posiadanie obywatelstwa ukraińskiego – dotyczy obywateli Ukrainy, przebywających legalnie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub których pobyt na tym terytorium jest uznawany za legalny na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy
  • doświadczenie zawodowe w organach administracji architektoniczno-budowlanej lub nadzoru budowlanego lub doświadczenie w administracji publicznej

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

2025-02-21dodano

Asystent sędziego

  • SĄD REJONOWY W WIELICZCE
  • małopolskie / Wieliczka, ul. Janińska 25
WIĘCEJ
2025-02-06dodano

Referent prawny

  • Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
  • małopolskie / Oświęcim
WIĘCEJ