Komenda Powiatowa Policji w Brzesku
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Brzesko
Ogłoszenie o naborze Nr 157794
Warunki pracy
- Praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych: telefon, fax, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka papierów.
- Praca biurowa w systemie ośmiogodzinnym w siedzibie urzędu
w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na pierwszym piętrze z możliwością skorzystania z elastycznego czasu pracy. - Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy w wymuszonej pozycji ciała przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym.
- Występują bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku (za wyjątkiem parteru) przez osoby niepełnosprawne ruchowo ze względu na występowanie schodów i brak widny.
- W budynku jest toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych (parter) i podjazd dla osób niepełnosprawnych.
- Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
- W przypadku osób, które podejmija pierwszy raz pracę w słuzbie cywilnej w myśl art.35 ust.3 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej (tj. Dz. U. 2024 poz. 409), pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony 12 miesięcy. Po odbyciu słuzby przygotowawczej oraz uzyskaniu pozytywnej pierwszej oceny w słuzbie cywilnej- umowa o pracę na czas nieokreślony.
Zakres zadań
- Kompletowanie i sprawdzanie pod względem rachunkowym faktur i innych dokumentów finansowych.
- Prowadzenie ewidencji i naliczanie świadczeń finansowych.
- Prowadzenie gospodarki mandatowej dla jednostki.
- Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
- Organizowanie i koordynowanie wysyłki urządzeń do legalizacji, wzorcowania i przeglądów.
- Prowadzenie ewidencji zezwoleń na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi.
- Sporządzanie zleceń napraw i przeglądów sprzętu biurowego, kwaterunkowego i gospodarczego.
- Przygotowanie wytworzonej dokumentacji do archiwizacji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku pracy w komórkach finansowych.
- Znajomość ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r o Policji.
- Znajomość ustawy o rachunkowość, finansach publicznych i podatku dochodowym.
- Umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.
- Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej.
- Umiejętność łatwego komunikowania się.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa z lat 1994- 1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotycz kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”.
Najnowsze komentarze