Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Pracownik ds. sprzedaży i obsługi klienta
Miejsce pracy: Gorzków
Numer: StPr/25/0576
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie zamówień od klientów oraz przekształcanie ich na wewnętrzne zamówienia produkcyjne; składanie zamówień do fabryk w Polsce lub w Chinach.Monitorowanie postępu produkcji zamówień; terminowe przesyłanie wymagań dotyczących załadunku i druku oraz śledzenie realizacji.Obsługa wniosków o wystawienie faktur oraz monitorowanie statusu płatności klientów.Rejestrowanie i aktualizowanie danych sprzedażowych.Obsługa reklamacji i zgłoszeń od klientów.Wykonywanie innych prac biurowych związanych z działem sprzedaży, w tym przygotowywanie przesyłek kurierskich.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Język: chiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie średnie branżowe, znajomość języka chińskiego lub angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie, uczciwość, cierpliwość, dokładność, wytrwałość, Dobra znajomość programów biurowych, w szczególności Excel. Praca na pełny etat, jednozmianowa. Miejsce pracy: Gorzków.Mile widziani również absolwenci rozpoczynający karierę zawodową.

Miejsce pracy:

Gorzków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

dzisiajdodano

Doradca ds. Sprzedaży Ubezpieczeń

  • Klient portalu Praca.pl
  • małopolskie /
WIĘCEJ
wczorajdodano

Specjalista ds. Kluczowych Klientów

  • Loading Systems Polska Sp. z o.o.
  • małopolskie /
WIĘCEJ