Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: woj. małopolskie
Obowiązki:
  • Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów.
  • Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych.
  • Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń.
  • Obsługa klientów dla prestiżowej marki.
Wymagania:
  • Biegła obsługa komputera.
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1.
  • Umiejętności aktywnego słuchania i skutecznej komunikacji.
  • Wymagane stałe łącze internetowe, minimalne prędkości: 5 Mbps pobieranie, 2 Mbps wysyłanie.
Szukamy osób, które:
  • Charakteryzują się dokładnością, empatią, gotowością do nauki.
  • Chcą się rozwijać niezależnie od posiadanych doświadczeń.
Oferujemy:
  • Rozwój, wsparcie i mapę kariery dla każdego pracownika.
  • Wynagrodzenie 7100 zł brutto miesięcznie plus premia do 2000 zł.
  • Możliwość pracy stacjonarnej, zdalnej lub hybrydowej (Gdańsk, Olsztyn).
  • Szkolenie wprowadzające i codzienne wsparcie.
  • Realne ścieżki awansu, promocja wewnętrznego personelu.
  • Program poleceń pracowniczych z bonusem do 3000 zł.
  • Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta sportowa, wsparcie finansowe na wypoczynek.
  • Rozwijanie umiejętności w obszarze nowoczesnych rozwiązań Customer Experience.
  • Praca w zespole z 1200 specjalistami w Polsce.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

2025-06-12dodano

Konsultant / Konsultantka obsługi klienta z j. niemieckim

  • Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
  • małopolskie /
WIĘCEJ
2025-06-11dodano

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

  • Hendi Polska sp. z o.o.
  • małopolskie / Kraków
WIĘCEJ