Osoba zatrudniona na stanowisku ds. płac i rozliczeń inwestycji prowadzi sprawy dotyczące ewidencjonowania zdarzeń gospodarczych oraz księgowość finansową z wykorzystaniem podsystemów SILP FINANSE i KSIĘGOWOŚĆ oraz KADRY PŁACE w zakresie: a) prowadzenie rozliczeń finansowych i ewidencji księgowej wynikającej z naliczenia i wypłaty wynagrodzeń oraz innych świadczeń dla pracowników i zleceniobiorców; b) sporządza i wysyła sprawozdania z zakresu płac i innych świadczeń pracowniczych; c) prowadzenie całokształtu rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych; d) prowadzenie rozrachunków i ewidencji księgowej związanych ze składkami Zakładem Ubezpieczeń Społecznych; e) prowadzenie całokształtu rozliczeń i rozrachunków z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych; f) prowadzenie rozliczeń i ewidencji księgowej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej pracowników Nadleśnictwa; g) prowadzenie całokształtu ewidencji księgowej i rozliczeń z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych; h) prowadzenie całokształtu rozliczeń i ewidencji księgowej inwestycji, remontów oraz realizacji projektów, w tym finansowanych ze źródeł zewnętrznych (NFOŚiGW, POiŚ, itd.) oraz wewnętrznych (środki własne, fundusz leśny, itd.); i) prowadzenie ewidencji księgowej aktywów trwałych, nakładów inwestycyjnych, zakupu gotowych ŚT oraz WNiP, oraz uzgadnia i rozlicza stan środków trwałych ich umorzenie oraz amortyzację; j) prowadzi całokształt rozliczeń i uzgodnień związanych z budową i eksploatacją środków trwałych; k) dokonywanie rozliczeń materiałów wydanych do przerobu konto 312* na podstawie protokołów odbioru np. grodzeń i innych; l) prowadzenie całokształtu ewidencji i rozrachunków z tytułu podatków lokalnych z jednostkami samorządu terytorialnego (rolny, leśny, od nieruchomości); m) prowadzenie całokształtu rozliczeń finansowych oraz ewidencji związanych z rozliczeniami wewnątrzbranżowymi z jednostkami nadrzędnymi (RDLP, DGLP, FL); n) prowadzenie rozliczeń finansowych oraz ewidencji związanych z prowadzeniem nadzoru nad LN; o) prowadzenie rozliczeń związanych z usługami wewnętrznymi; p) ewidencja księgowa i prowadzenie rozrachunków z tytułu wpłaconych wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów w ramach powierzonego zakresu czynności; q) uczestniczenie w inwentaryzacji składników majątkowych oraz weryfikacji sald w zakresie określonym w zarządzeniu Nadleśniczego Nadleśnictwa Gorlice; r) obsługa systemów bankowych w zakresie prowadzonych rejestrów księgowych; s) czynny udział w sporządzaniu planów finansowo gospodarczych, sprawozdań finansowych, sprawozdań statystycznych, zestawień i analiz w ramach przypisanego zakresu; t) prowadzi rejestry księgowe i gromadzi dokumentację księgową oraz przygotowanie dokumentów do przekazania do archiwum, sporządza protokół przekazania akt do archiwum, przekazuje akta do archiwum - ze swojego odcinka pracy zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i Jednolitym rzeczowym wykazem akt dla PGL LP i Instrukcją w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w PGL LP; u) dokonywanie kontroli formalnorachunkowej dokumentów księgowych w ramach zakresu, a w razie potrzeby sporządzanie not korygujących; v) prowadzi archiwizację dokumentów w zakresie swojego działania; w) wykonuje inne czynności niewymienione wyżej w oparciu o polecenie przełożonego lub nadleśniczego.Szczegółowy zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności będzie ustalony po zatrudnieniu.
Wymagania konieczne:Zawód: Specjalista do spraw rachunkowości (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE
Wymagania inne:Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe); doświadczenie zawodowe - 12 miesięcy; znajomość aktualnych przepisów prawa pracy, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpiczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, ustawy o sygnalistac, ustawy o lasach, ustawy o ochronie danych osobowych; znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz aktualnych przepisów podatkowych, znajomość Zasad (polityki) rachunkowości Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe i Planu Kont; pełna zdolność do czynności prawnych oraz brak karalności za przestępstwa z chęci zysku lub innych pobudek; umiejętność obsługi komputera i programów biurowych z pakietu Microsoft Office.
Miejsce pracy:Zagórzany
Rodzaj umowy:Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:od 6 500 do 7 500 PLN
Opis wynagrodzenia:Godziny pracy: 7:00-15:00Okres zatrudnienia: 12 miesięcy
Najnowsze komentarze