1. Przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu2. Porządkowanie i udostępnianie dokumentacji3. Przeprowadzanie kwerend archiwalnych, czyi poszukiwanie w dokumentacji niezbędnych informacji4. Należyte zabezpieczenie dokumentacji przed zniszczeniem lub dostępem osób nieupoważnionych5. Prowadzenie ewidencji wyników pomiarów temperatury i wilgotności powietrza w archiwum6. Współpraca z pracownikami Urzędu w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją archiwalną7. Prowadzenie innych czynności archiwalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz Zarządzeniami Burmistrza Miasta Chrzanowa
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: archiwistyka lub administracja lub prawo lub historia
Uprawnienia: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagania inne:wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywnośćwykształcenie wyższe z zakresu archiwistyka lub administracja lub prawo lub historia LUB wykształcenie wyższe wraz z kursem archiwalnym min. I stopnia
Najnowsze komentarze