Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik administracyjny / księgowa ds. pfron
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/0510
OBOWIĄZKI:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) realizacja zadań finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej, zmierzające do ograniczenia skutków niepełnosprawności indywidualnych osób niepełnosprawnych,2) opracowywanie i sporządzanie umów cywilno prawnych oraz aneksów na realizację zadań finansowanych ze środków PFRON, 3) opracowywanie i aktualizowanie wniosków i regulaminów dotyczących zadań finansowanych ze środków PFRON,4) rozliczanie wniosków o przekazanie środków finansowych na indywidualne konta sprzedawcyw ramach realizowanych zadań PFRON,5) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym przedstawianych faktur przez wnioskodawców do rozliczenia,6) sporządzanie pism o wysokości przyznanego dofinansowania w ramach realizowanych zadań PFRON, prowadzenie akt wnioskodawców,7) sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań rzeczowo-finansowych,8) opracowanie sprawozdania rocznego z działalności PFRON,9) obsługa księgowa zadań realizowanych ze środków PFRON,10) sporządzanie zapotrzebowań na środki finansowe,11) kontrola warsztatów np. terapii zajęciowej, 12) doradztwo ds. osób niepełnosprawnych,13) opracowywanie programów, analiz, ocen oraz sprawozdań, 14) udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe,15) przestrzeganie regulaminu, instrukcji kancelaryjnej i przepisów dotyczących archiwizacji, 16) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Prezesa / Dyrektora.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne


Wymagania inne:

posiadanie obywatelstwa polskiego,2) znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania administracyjnego,3) znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. z późn. zmianami, 4) znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,6) wykształcenie wyższe / średnie (ekonomia, finanse, administracja publiczna i inne pokrewne),7) staż pracy co najmniej 1 rok,8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,9) nieposzlakowana opinia, mile widziane referencje,10) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz poczty elektronicznej,2) umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz ich praktycznego zastosowania,3) kreatywność oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,4) komunikatywność,5) umiejętność pracy z klientemumiejętność pracy w zespole,7) wysoka kultura osobista,8) sprawność organizacyjna, rzetelność i dokładność,9) doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

wczorajdodano

Specjalista ds. administracji

  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • małopolskie / Kraków
WIĘCEJ
wczorajdodano

Referent ds. administracyjno-finansowych

  • Urząd Dozoru Technicznego
  • małopolskie / Kraków
WIĘCEJ