Analiza stanu prawnego nieuregulowanych gruntów Skarbu Państwa oraz Powiatu; Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do regulacji stanu prawnego nieruchomości nieuregulowanych gruntów Skarbu Państwa oraz Powiatu, w tym opracowywanie wniosków do Wojewody o stwierdzenie nabycia prawa własności na rzecz Skarbu Państwa oraz Powiatu; Opracowywanie wniosków do Sądu Rejonowego o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz Powiatu; Prowadzenie spraw dotyczących regulacji stanu prawnego dróg ogólnodostępnych w myśl ustawy z dnia 13 lipca 203 r. o szczególnych rozwiązaniach dotyczących regulacji stanu prawnego niektórych dróg ogólnodostępnych; Udział w terenie w czynnościach przyjęcia granic, podziału nieruchomości, rozgraniczenia lub bieżącej aktualizacji gruntów, w zakresie dotyczącym nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa lub Powiatu; Przygotowanie projektów decyzji dotyczących oddawania nieruchomości Powiatu w trwały zarząd i wygaszania trwałego zarządu; Opracowywanie wniosków do Sądu Rejonowego o ujawnienie w księgach wieczystych Trwałego Zarządu; Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzanie procedury rozeznania cenowego na wykonywanie prac geodezyjnych; Przygotowywanie postanowień o sprostowaniu błędów w aktach własności ziemi; Prowadzenie spraw dotyczących uregulowania stanu prawnego gruntów Państwowego Funduszu Ziemi i innych nieruchomości rolnych; Prowadzenie ewidencji nieruchomości Skarbu Państwa oraz Powiatu; Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu realizacji otrzymanych dotacji na zadania związane z gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: geodezja lub prawo
Wymagania inne:Wykształcenie wyższe geodezyjne lub prawnicze; 3 lata stażu pracy w branży geodezyjnej lub w jednostce administracji publicznej; komunikatywność; kultura osobista; odpowiedzialność; dyspozycyjność; umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji oraz formułowania wniosków; umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy; umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotami zewnętrznymi; umiejętność sprawnej obsługi komputera i urządzeń biurowych.
Miejsce pracy:Gorlice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 300 PLN
Opis wynagrodzenia:Godziny pracy: 7:30-15:30Okres zatrudnienia: 6 miesięcy (umowa na czas określony)Wynagrodzenie zasadnicze: 5300 złSzczegóły:https://bip.malopolska.pl/spgorlice,a,2732708,starosta-powiatu-gorlickiego-oglasza-nabor-na-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-wydziale-gospodar.html
Najnowsze komentarze