Czynności administracyjno-biurowe realizowane w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Brzesku m.in. rejestracja zgłoszeń prac geodezyjnych, udostępnianie kopi materiałów znajdujących się w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, aktualizacja treści mapy cyfrowej zasadniczej i ewidencyjnej w systemie EWMAPA na podstawie przyjętych zbiorów danych lub innych materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, sporządzanie i wydawanie wypisów oraz wyrysów z operatu ewidencji gruntów i budynków, prowadzenie rejestru prac geodezyjnych, ewidencji materiałów zasobu oraz rejestru wniosków o udostępnienie materiałów zasobu oraz metadanych w systemie OŚRODEK.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: geodezja
Uprawnienia: obsługa komputera MS Office
Wymagania inne:Obsługa systemu komputerowego WINDOWSWymagane wykształcenie wyższe geodezyjne.
Miejsce pracy:Brzesko
Rodzaj umowy:Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:od 4 840 PLN
Opis wynagrodzenia:szczegółowe warunki dotyczące pracy, wynagrodzenia, okresu zatrudnienia do ustalenia z pracodawcą
Najnowsze komentarze