Asseco Data Systems S.A. to przede wszystkim ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach i ich rosnące z każdym dniem doświadczenie. Atrakcyjne zawodowe wyzwania i możliwości oraz wsparcie ze strony firmy – to u nas norma. Nie realizujemy projektów prostych i łatwych, dlatego zatrudniamy najlepszych, a rekrutacja nie należy do najłatwiejszych. Ale kiedy już przyjmiemy nowego członka zespołu, dbamy o to, aby był zmotywowany do działania i doceniony za ciężką pracę. Nasi pracownicy nie mają szansy poznać, czym jest stagnacja i nuda w pracy. Przydzielamy ich do różnorodnych projektów, przy których pełnią zróżnicowane role, aby mogli rozwijać swoje kompetencje.
Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy!
- obsługa zgłoszeń klientów w systemie Helpdesk, mailowych i telefonicznych,
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych i merytorycznych klientów,
- zdalne wsparcie klientów w zakresie oprogramowania,
- współpraca z developerami i analitykami,
- aktualizacja dokumentacji technicznej i użytkownika.
- wykształcenie średnie lub w trakcie studiów,
- umiejętność posługiwania się MS Office,
- komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych - mile widziane.
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie grupowe
- Współpraca z ekspertami
- Karta Multisport
- Playroomy
- Dofinansowanie wypoczynku
- Owocowe dni
- Drużyna Asseco Active Team
- Spotkania integracyjne
- Dofinansowanie okularów
- Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE)
- Praca w największej spółce IT
- Boxy powitalne dla nowych pracowników
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Pracownik Administracyjny ds. Systemu Wsparcia Stypendialnego
- Klient portalu Praca.pl
- małopolskie / Kraków
Najnowsze komentarze