Młodszy Specjalista ds. Obsługi i Sprzedaży Produktów Bankowych
Miejsce pracy: Kraków
Czy wiesz, że:
Naszą misją jest: Centrum klienta. Klient w centrum.
Naszą pasją są ludzie, bo działając #RAZEM możemy więcej.
Dołącz do nas ! Zostań częścią naszego zespołu !
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
- Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu poprzez zdalne kanały kontaktu (telefon, chat, mail)
- Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta
- Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych
- Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami
Oczekiwania:
- Łatwości budowania relacji
- Nastawienie na realizację wyznaczonych celów
- Samodzielności w działaniu i nastawienie na rozwój
- Umiejętności sprawnej obsługi komputera – weryfikowana na etapie rekrutacji
- Wykształcenia min. średnie
- Niekaralność
- Doświadczenie w obsłudze klienta
Z naszej strony możesz liczyć na:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Wynagrodzenie podstawowe plus dodatkowe prowizje za realizację celów
- Umowa o pracę od pierwszego dnia pracy
- Atmosferę wsparcia i życzliwości na każdym etapie współpracy wśród fantastycznych ludzi
- Praca w systemie zmianowym z możliwością zgłoszenia własnych preferencji
- Szkolenia wstępne w zakresie wykonywanych obowiązków – szkolenie ze wsparciem trenerów i dostępem do pełnej bazy wiedzy
- Narzędzia do pracy: laptop, słuchawki
- Benefity: opieka medyczna PZU, dodatkowe ubezpieczenie, karta MultiSport
- Po okresie wdrożenia możliwość pracy w trybie hybrydowym (praca stacjonarna + praca zdalna)
Najnowsze komentarze