- bezpośrednia obsługa klienta,- sprzedaż biletów wstępu i kart stałego klienta na usługi oferowane przez BOSiR według obowiązującego cennika, przyjmowanie rezerwacji,- przyjmowanie wpłat od najemców i innych wpłat gotówkowych m.in. dodatkowe opłaty za brak opłat parkingowych,- obsługa kasy fiskalnej, terminala kart płatniczych oraz elektronicznego systemu obsługi klienta E-Obiekt,- sporządzanie dowodów przychodowych i rozchodowych (KP, KW),- wystawianie faktur,- bieżące rozliczanie się z gotówki z osobą upoważnioną i przekazywanie dokumentów do księgowości,- udzielanie informacji dotyczących godzin otwarcia, obowiązującego cennika, organizowanych promocjach, kursach oraz imprezach sportowych i kulturalnych na wszystkich obiektach BOSiR,- obsługa szatni na pływalni.Praca w godzinach 6:00 -14:00
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
Uprawnienia: Dobra komunikacja z klientem
Uprawnienia: obsługa kasy fiskalnej i terminala
Wymagania inne:Umiejętność: Fakturowanie, dobra organizacja pracy.Inne: Niekaralność, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie.
Miejsce pracy:Brzesko
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN
Najnowsze komentarze