Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
It service desk technician
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/1737
OBOWIĄZKI:
Obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego od użytkowników w języku angielskim oraz portugalskim.Diagnozowanie i rozwiazywanie problemów zwiazanych z oprogramowaniem i sprzetem komputerowymUdzielanie wsparcia zdalnego lub telefonicznego użytkownikom.Tworzenie dokumentacji dotyczacej zgloszeń i rozwiazań technicznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Doświadczenie: 13 miesięcy doświadczenia na stanowisku IT o zbliżonym charakterze związanym z techniczną obsługą zgłoszeń

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

wczorajdodano

Inspektor Dozoru Technicznego

  • Transportowy Dozór Techniczny
  • małopolskie / Kraków
WIĘCEJ