Komenda Miejska Policji w Tarnowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Tarnów
Ogłoszenie o naborze Nr 144506
Warunki pracy
- Praca jednozmianowa, praca administracyjno-biurowa
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała (siedząca)
- Wysiłek fizyczny
- Zagrożenie korupcją
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: praca wykonywana w pomieszczeniu w budynku KP Tarnów-Centrum, budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnością narządów ruchu, w budynku winda nie jest dostosowana dla osób niepełnosprawnych
- Indywidualne pomieszczenie służbowe wyposażone w meble biurowe, komputer z drukarką, telefon
- Obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarki, niszczarki papieru, fax
- Inne: konieczność kontaktu z podmiotami pozapolicyjnymi: Prokuratura, Sąd, Straż Miejska, Straż Ochrony Kolei
Zakres zadań
- Planowanie służby patrolowej - zależnie od zagrożenia do odpowiednich sektorów i zmian w tym w systemie SWD celem kierowania patroli w obszary zagrożone
- Prowadzenie dokumentacji osób poszukiwanych /administracyjno-porządkowe/ celem zatrzymania osób ukrywających się i realizacji wydanych wyroków
- Prowadzenie dokumentacji zastosowanych środków zapobiegawczych w postaci dozorów w KSIP i ERCDŚ celem kontroli ich przestrzegania przez osoby wobec których zostały zastosowane
- Sporządzanie dokumentacji nałożonych mandatów karnych - przekazanie do rozliczenia KMP w Tarnowie celem przestrzegania terminowości ich przekazywania, prawidłowej kwalifikacji oraz czytelności wypełniania druków mandatu karnego
- Przygotowywanie i sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa na terenie obsługiwanym przez KP Tarnów-Centrum celem oceny stanu bezpieczeństwa oraz przedsięwzięć związanych z jego poprawą
- Rejestracja czasu pracy, absencji w SWOP dla Wydziału Prewencji KP Tarnów-Centrum celem prawidłowego naliczenia wynagrodzenia
- Przygotowywanie dokumentów celem ich archiwizacji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- Obsługa programów komputerowych
- Praca w zespole
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przez 1 sierpnia 1972 roku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważaniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
Najnowsze komentarze