Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała. Prowadzenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów. Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem sie po terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie.
Pomieszczenia biurowe Sztabu Policji KWP w Krakowie, mieszczące się w budynku A Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie - nie w pełni dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu (ciężkie drzwi wahadłowe na terenach komunikacyjnych, wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni, brak odpowiednich sanitariatów). Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon, skaner, fax. Dodatkowo: obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarka, niszczarka papieru.
Zakres zadań
- ewidencjonuje dokumenty wpływające i wychodzące (w tym przedkłada do dekretacji i podpisu Naczelnika), przygotowuje korespondencję do ekspedycji, odbiera i przekazuje korespondencję, obsługuje systemy e-poczta oraz e-nadawca,
- obsługuje pocztę w aplikacji MS Outlook oraz IntraDok,
- prowadzi ewidencje czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, list obecności, delegacji służbowych, tak aby zapewnić bieżącą aktualizację prowadzonych rejestrów,
- wystawianie skierowań oraz prowadzenie ewidencji skierowań na badania profilaktyczne i szkolenia BHP dla pracowników i policjantów wydziału,
- administruje system IntraDok poprzez nadawanie, aktualizowanie i cofanie uprawnień oraz działa w panelu administratora w zakresie kontaktów, tak aby optymalizować przepustowość sieci, konserwacji oraz maksymalizacji bezpieczeństwa danych przesyłanych, zapewnienie zgodnego z regułami wewnętrznymi przepływu dokumentacji zewnętrznej i wewnętrznej,
- kompletuje oraz przekazuje do archiwum KWP w Krakowie spraw ostatecznie załatwionych (m.in. sporządzanie spisów akt przekazanych do archiwum, protokołów brakowania dokumentacji, prowadzenie składnicy akt spraw ostatecznie załatwionych),
- redagowanie pism na polecenie Naczelnika,
- wprowadzanie do bazy Policyjny Rejestr Imprez Masowych (PRIM) informacji nt. planowanych imprez sportowych,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- powyżej 1,5 roku stażu pracy w administracji publicznej,
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, szybkiego działania, współpracy, komunikowania się, organizacji pracy własnej,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze