Odbieranie i zarządzanie zapytaniami przychodzącymi za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i czatu - zapewnienie doskonałej obsługi klienta. Zapewnienie, że wszystkie interakcje są szczegółowo rejestrowane za pomocą systemu zarządzania sprawami organizacji. Zrozumienie różnych systemów HR, różnych powiązanych ról i obowiązków oraz przepływu danych między nimi. Skuteczne nadawanie priorytetów wszelkim pilnym, wrażliwym na czas lub krytycznym sprawom biznesowym. Skuteczne i odpowiednie postępowanie z wrażliwymi danymi i informacjami. Współpraca i skuteczna komunikacja z wewnętrznymi interesariuszami HR Support.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne: Doświadczenia w pracy w HR
Miejsce pracy:Kraków
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 6 352,50 PLN
Najnowsze komentarze