Ogłoszenie numer: 10384440, z dnia 2025-11-07
GALICYJSKA FUNDACJA "WSPARCIE, INTEGRACJA, ROZWÓJ"
Główny Specjalista ds. księgowości, rozliczanie projektów
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz innych wymaganych raportów
- Obsługa rozliczeń podatkowych, w tym składanie deklaracji do urzędów
- Obsługa spraw kadrowo-płacowych
- Nadzór nad obiegiem, przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentów księgowych i finansowych
- Prowadzenie kontroli wstępnej, bieżącej i następnej operacji gospodarczych i finansowych fundacji
- Dostarczanie danych potrzebnych do tworzenia strategii i planów operacyjnych
- Doradzanie w sprawach finansowych i zarządzaniu ryzykiem
- Przygotowywanie i dostarczanie dokumentacji oraz danych dla potrzeb organów nadzorczych
- Wsparcie w audycie zewnętrznym
- Zarządzanie finansami fundacji zgodnie z obowiązującymi zasadami, w tym kontrola przepływów środków pieniężnych
- Przygotowywanie dokumentacji finansowej projektów
- Składanie wniosków/sprawozdań o płatność w generatorach
- Nadzór nad zgodnością wydatków z przepisami w projektach
- Kontakt z instytucjami finansującymi
- Prowadzenie korespondencji projektowej
- Udział w kontrolach projektów
- Rozliczanie projektów w zakresie finansowym i administracyjnym zgodnie z umową o dofinansowanie i wytycznymi, w tym obsługa systemów do ich rozliczania
- Monitorowanie realizacji projektów i umów o dofinansowanie, w tym postępu zadań, budżetu, harmonogramów, wydatkowania środków oraz osiągania wskaźników
- Weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków, opisywanie dokumentów finansowych w zakresie ich kwalifikowalności i zgodności z projektem
- Bieżąca obsługa administracyjna projektów w szczególności: składanie wniosków o płatność, wniosków o zmiany, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, tworzenie harmonogramów płatności, przygotowywanie załączników finansowych do ewentualnych zmian projektowych
- Organizacja i zarządzanie archiwizacją dokumentacji projektowej
- Proponowanie usprawnień i wprowadzanie rekomendacji dotyczących realizacji projektów
- Doradztwo w zakresie prawidłowego rozliczania projektów oraz aplikowania o środki
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne) lub średnie (ekonomia, finanse, administracja publiczna i inne pokrewne)
- Znajomość aktualnych przepisów i wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków (umiejętność praktycznego ich stosowania)
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Doświadczenie w rozliczaniu finansowym projektów dofinansowanych ze środków UE, PFRON, inne i/lub w aplikowaniu o środki (minimum 2 lata pracy w dziedzinie)
- Opracowywanie i sporządzanie umów cywilno – prawnych oraz aneksów na realizację zadań finansowanych
- Opracowywanie i aktualizowanie wniosków i regulaminów dotyczących zadań finansowanych ze środków PFRON
- Rozliczanie wniosków o przekazanie środków finansowych na indywidualne konta sprzedawcy w ramach realizowanych zadań PFRON
- Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym przedstawianych faktur przez wnioskodawców do rozliczenia
- Sporządzanie pism o wysokości przyznanego dofinansowania w ramach realizowanych zadań PFRON, prowadzenie akt wnioskodawców
- Sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań rzeczowo-finansowych
- Sporządzanie zapotrzebowań na środki finansowe
- Przestrzeganie regulaminu, instrukcji kancelaryjnej i przepisów dotyczących archiwizacji
- Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Prezesa / Dyrektora
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Znajomość Ustawy „Prawo zamówień publicznych” (Dz. U. poz. 2020)
- Znajomość Kodeksu Pracy z aktualnymi zmianami (KP)
- Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA)
- Znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. z późn. zmianami
- Znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
- Staż pracy co najmniej 2 lata (doświadczenie w księgowości)
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Mile widziane:
- Ukończone studia podyplomowe lub kursy w zakresie funduszy europejskich
- Mile widziane referencje
Oferujemy
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy (1 etat), 40 godz. tygodniowo,
- rodzaj umowy: umowa o pracę,
- godziny pracy: 7.00 – 15.00, od poniedziałku do piątku,
- miejsce pracy: Galicyjska Fundacja, ul. Piłsudskiego 6/9, 31-109 Kraków,
- praca przy monitorze komputera, obsługa Generatora (procedura przeprowadzania konkursów, realizacji i rozliczania zadań, itp.)
- praca wymaga bezpośredniego kontaktu z klientem.
Najnowsze komentarze