Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Customer success manager
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2413
OBOWIĄZKI:
- Utrzymywanie portfolio klientów jako CSM;- Rozwijanie relacji z klientami;- Pełnienie funkcji eksperta w dziedzinie zarządzania przedsiębiorstwem technologicznym (TBM);- Pełnienie funkcji trenera i eksperta Apptio;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

8 lat doświadczenia ogółem, w tym min. 5 lat na stanowisku kierowniczym, doświadczenie w działach finansów i/lub technologii IT, w tym w zespołach Digital lub Agile; doświadczenie w zakresie analiz i analiz Big Data; doświadczenie w pozycjonowaniu lub sprzedaży oprogramowania i/lub usług w branży oprogramowania;

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 17 515 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

wczorajdodano

Contact Centre Representative I with Dutch

  • Aon
  • małopolskie / Kraków
WIĘCEJ
wczorajdodano

Customer support specialist with German and English

  • Foundever
  • małopolskie /
WIĘCEJ