Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Asystentka / asystent ds. administracyjno-księgowych
Miejsce pracy: Szczurowa
Numer: StPr/25/0157
OBOWIĄZKI:
Pobieranie dokumentów przychodzących z poczty elektronicznej oraz ich merytoryczna kontrola. Rejestrowanie dokumentów przychodzących w książce kancelaryjnej. Skanowanie faktur zakupu do odpowiedniego folderu. Prowadzenie rejestru delegacji służbowych. Porządkowanie dokumentów związanych z fakturami sprzedaży. Wysyłanie faktur sprzedaży do klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie - mile widziane ekonomiczne.Mile widziane doświadczenie w zawodzie.Dokładność i skrupulatność, umiejętność precyzyjnego wprowadzania danych oraz dbanie o szczegóły w codziennych obowiązkach, organizacja pracy oraz efektywne zarządzanie czasem, znajomość narzędzi biurowych, biegłość w obsłudze komputera, komunikatywność, zdolności analityczne, dokładność w weryfikacji dokumentów, dbałość o terminowość.

Miejsce pracy:

Szczurowa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

2025-03-12dodano

Asystent do spraw księgowości

  • Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
  • małopolskie / Gorlice
WIĘCEJ
2025-03-12dodano

Asystent do spraw księgowości

  • Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
  • małopolskie / Nowy Sącz
WIĘCEJ