Praca: Asystent ds. administracji i księgowości

www.kiano.com


Aby Tworzyć niezwykłe produkty potrzeba pasji, zaangażowania, twórczych i otwartych umysłów oraz współpracy na poziomie całej organizacji. To najlepiej określa nasz zespół.


Miarą wyników naszej pracy jest Marka Kiano, którą sygnujemy między innymi produkty z kategorii Notebook, Smartphone, Tablet.


Nasze produkty wyróżnia design i użyteczność, a tworzymy je w taki sposób aby co dzień dawały radość i satysfakcję użytkowania.


Współpracujemy ze wszystkimi Kluczowymi partnerami Handlowymi w Europie Środkowo Wschodniej i docieramy z produktami do ponad 50 milionów potencjalnych klientów.

 

Planując dalszy dynamiczny rozwój Marki poszukujemy osób które dołączą do zespołu pełnego pasji, zaangażowania i twórczych umysłów na stanowisko:

 

Asystent ds. administracji i księgowości
Miejsce pracy: Kraków

 

Czym będziesz się u nas zajmować?

  • bieżącymi działaniami administracyjnymi związanymi z funkcjonowaniem biura
  • nadzorem nad zewnętrznymi dostawcami usług
  • bieżącym prowadzeniem spraw biurowo - administracyjnych
  • organizowaniem, koordynowaniem i rozliczaniem wyjazdów służbowych pracowników
  • obsługą gości w siedzibie spółki
  • wspieraniem w podstawowych procesach z zakresu HR
  • ewidencjonowaniem faktur i innych dokumentów firmowych
  • wystawianiem faktur i dokumentów księgowych
  • nadzorem nad terminowym przekazywaniem dokumentów do zewnętrznego biura rachunkowego
  • innymi zadaniami zleconymi przez przełożonych 

Co oferujemy?

 

Dla osób pełnych pasji oferujemy możliwości rozwoju, uczestnictwo w budowie silnej, europejskiej marki, pod okiem liderów w branży.


Stałe podnoszenie kompetencji oraz zdobycie unikatowego doświadczenia w szybko rozwijającej się na rynkach międzynarodowych firmie.

 

Atutami poszukiwanego kandydata są:

  • bardzo dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • sumienność, inicjatywa, samodzielność i odpowiedzialność
  • systematyczne podejście do wykonywanych obowiązków
  • zaangażowanie, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, wysoka kultura osobista
  • praktyczna wiedza z zakresu księgowości
  • podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości
  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość MS Excel
  • dobra znajomość j. angielskiego
W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: https://www.praca.pl/asystent-ds-administracji-i-ksiegowosci_1940593.html
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Podobne oferty pracy

PMO Administrator

New joiners accommodation — stakeholders notification, raising on-boarding requests, providing guidance on new joiners questions Invoices processing Expense...

Asystent ds. logistyki i dystrybucji

  Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Współpracą z firmami spedycyjnymi i agencjami celnymi Organizacją i koordynowaniem transportu:...